2 Ocak 2010 Cumartesi

Portland Bahtsız Bedevileri


Portland Trail Blazers'ın ismini başlıktaki gibi değiştirmesini kimse yadırgamaz artık. Sen git baya baya Batı finali oynayabilecek bir kadro kur ama adamlar teker teker olmadık sakatlıklar geçirsin, öylece kal ortada. Önce Nicholas Batum omzundan sakatlandı, şubatta dönmesi bekleniyor. Kasım ayında Travis Outlaw ayağından ameliyat oldu, nisanda dönmesi bekleniyor. Koç McMillian antrenmanda aşil tendonunu kopardı, özel bir ayakkabıyla yürüyebiliyor şu günlerde. Rudy Fernandez sırtından bir operasyon geçirdi ve ocak sonuna kadar yok. Lamarcus Alridge ayağını burktu geçen gece ve en az 1 maç yok. Greg Oden'ın diz kapağı kırığı malum zaten, sezonu kapattı. Przybila'nın diz kapağı çıktı ve O da sezonu kapattı. Şu anda takımın pota altı kime emanet inanın ben de bilmiyorum. Ve bu postu yazmama neden olan son haber; Steve Blake zatürre teşhisiyle bugün hasteneye kaldırılmış. Çok yazık oluyor bu güzelim takıma, sene başında izlemekten en keyif aldığım takımlardan birisiydi Portland. Şimdiyse neredeyse oyuncu yokluğundan maçlara çıkamayacaklar. Bu şanssızllıklarla play off büyük başarı diyorum artık. Umarım yanılırım...Az daha unutucaktım bu arada; Fantasy Game'de yukarıdaki oyuncuları alan arkadaşlara büyük sabır diliyorum, bu günlerde banyo yapmayı ihmal etmesinler, takımlarına destek olsunlar : P  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder